سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیجی مگ

هر اسپیکر ممنک است دارای یک قطعه به نام ووفر و قطعه دیگری به نام توییتر باشد. این اسپیکرها نسبت به نوع ایستاده به میزان قابل توجهی کوچکتر هستند و معمولاً به توییتر و ووفر یا درایور مید-رنج مجهز هستند.در این بین اسپیکرهای قفسه کتابی 3 طرفه هم در بازار وجود دارند که شامل هر سه درایور با هم هستند. این لوازم دقیقا مکمل هم هستد و همین امر باعث می شود که صدایی بینقص و عالی داشته باشید. لوازم های جانبی موبایل تکمیل کننده ی گوشی های هوشمند هستند و می توان گفت استفاده از برخی لوازم ضرورت زیادی را به دنبال دارد و به همین علت شما باید توجه کافی برای خرید این لوازم داشته باشید. به همین علت پیشنهاد میکنیم پیش از خرید، ابتدا نیاز خود را مشخص کنید و سپس بر مبنای آن مناسبترین گزینه را انتخاب کنید. در بسیاری از مواقع استفاده از سیستم سوراند 5.1 کانال کفایت کرده و نیازی به تهیه سیستم سوراند 7.1 کانال نیست، اما برای یک سری از پروژه های حرفه ای تر که نیاز به دقت صوتی بالاتری دارند از سیستم صوتی 7.1 کانال استفاده می شود. دلیل این که معمولا از یک ساب ووفر برای سیستم های صوتی استفاده می شود این است که ساب ووفر بخش کوچکی از محدوده صوتی فرکانس پایین را پوشش می دهد و این یعنی استفاده از یک عدد ساب ووفر برای اکثر سیستم های صوتی کفایت می کند .

 

از 2 عدد اسپیکر استریو نیز در سمت چپ و راست و در پشت سر شما برای دریافت صداهای پشت صحنه و جزئیات بیشتر، و 1 اسپیکر مرکزی برای دریافت صدای خواننده یا صدای بازیگران در جلوی شما استفاده می شود. مانند اسپیکر برج، یک جفت اسپیکر قفسه کتابی هم می تواند صدای استریو خیلی خوبی تولید کند. توییترهای مخروطی به خاطر طراحی فوق العاده هم اکنون نیز مورد استفاده قرار می گیرند. مدل رایج مورد استفاده در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری از نوع اسپیکر سقفی بوده که خود شامل دو نوع اصلی می باشند. تولید شده اند .به دلیل استقبال زیادی که از ساعت های هوشمند شده است برای نگه داری و استفاده از ساعت های هوشمند نیز اکسسوری های مخصوصی همچون ، انواع بند ساعت هوشمند ، محافظ صفحه ، انواع قاب و… در حال حاضر انواع پایه و هولدر به بازار عرضه شدهاند که به صورت خودکار کار میکنند در موبایل استقلال جدیدترین و با کیفیت ترین هولدرهای موجود بازار تهیه شده است که شما عزیزان بتوانید بهترین بهره را از آن ببرید. شکاف های موجود بر روی مادربرد که در واقع محل اتصال قطعات به مادربورد محسوب می شوند.

 

و اما گل سر سبد توییترها یعنی توییتر های هورن آخرین نوع از انواع اسپیکر های توییتر هستند که در میان این سه نوع توییتر قوی ترین آنها محسوب می شوند. علی الخصوص اسپیکرهایی که توسط برند هایی مثل SEAS ، JBL ،CTS و Audax ساخته شده بودند حتی بیشتر از انواع دیگر مورد توجه و مورد استفاده قرار گرفتند. پخش کننده خانگی تسکو از طریق فناوری بلوتوث به تلفن همراه یا پخشکنندهی صوتی شما متصل میشود و شما را در گوش کردن به موسیقی مورد علاقهتان همراهی میکند. شنیدن صدای توییترها به تنهایی چندان جذابیتی ندارد.همانطور که گفتیم صدای فرکانس بالایی که آنها تولید میکنند درواقع تکمیل کننده صداهای فرکانس پایینی است که سابووفر یا باندهای اصلی تولید میکنند. این باور در میان عموم مردم وجود دارد که اسپیکرهای بیضی همگی می توانند به تقویت کننده آمپلی فایر وصل شوند. بر عکس توییتر گنبدی، صدایی که توسط توییتر های هورن ایجاد می شود، صدایی مستقیم، تقویت شده و طبیعی خواهد بود. نام دیگری که برای به سیستم 5.1 استفاده می شود، سیستم صوتی 6 کاناله است.

 

آرایش پیشنهاد شده توسط ما این است که در صورت استفاده از این سیستم دو عدد اسپیکر جلوی شما و در سمت چپ و راست اتاق قرار گرفته و اسپیکر مرکزی یا Center همانطور که از نام آن مشخص است ، در روبروی شما (وسط اتاق - بین اسپیکرهای چپ و راست جلو) و دو تا اسپیکر هم در پشت سر شما و در سمت چپ و راست اتاق قرار بگیرند. یعنی یک اسپیکر مرکزی ، دو عدد اسپیکر برای سمت چپ و راست در جلو ، دو عدد اسپیکر برای سمت چپ و راست اتاق ، دو عدد اسپیکر برای سمت چپ و راست پشت سر و ساب ووفر که مجموعا 8 عدد اسپیکر را تشکیل خواهند داد. برای این که بهتر متوجه قضیه شوید، باید بدانید که اکثر صداها به صورت استریو یا به عبارتی از دو کانال چپ و راست پخش می شوند. توییتر مخروطی در دهه 60 و 70 میلادی بسیار محبوبیت بالایی داشت و این مدل برای اسپیکرهای استریو Hi-Fi قدیمی طراحی شده بود. در الکترونیک یا مخابرات هر وقت از کانال ارتباطی صحبت می شود، منظور از آن مسیری برای انتقال اطلاعات یا انرژی خواهد بود.

پخش عمده خادمی در زمینه لوازم logitech